不昧ne

花滑男单“毒唯”党员/B站微博同名
(图无水印
偶尔写字不会画画刻章剪辑小白
搬运外网fanart/📷/video
❌2改❌商用👈
随缘可扩2386221710
雷某漫/博爱/cp粉
欢迎交流膜牛~

今天的英文朗读打卡内容…
真是深得我心啊分享一下(其中几句很戳!)大家都是幸运的人啊!
晚上重刷了几遍CWW
眼泪好几回没止住QAQ…
准备要渣个生贺视频剪辑了!
算一点点给自己的安慰也好,
党员们晚安,早睡,
梦里有个健健康康的小天使冲你笑哦˶⚈Ɛ⚈˵

You're that cherry on top,

你是我冰淇淋顶的甜蜜樱桃,

The apple of my eye,

我眼中无可替代的爱,

You have me at hello,

一句你好你便将我俘获,

And I'll never say goodbye,

自此我永远不会与你说再见,

You are a diamond in the rough,

你粗砺的本性中自有钻石般的亮眼,

A needle in the hay,

像海底那一枚细针,

The moon in my night

我一生里最美的那轮明月

The sun in my day,

我平凡日子里那朵暖阳,

And I don't know why,

我不知道为什么,

I got so lucky,

我能够如此幸运,

You are the cream of the crop,

你如同百里挑一的存在,

The crackle and pop,

整颗心为你噼里啪啦作响,

The icing on the cake,

像蛋糕上点缀的糖霜,

The smile on my face,

是我面孔上最美的笑容,

You are the fish in the sea,

你是海底游弋的鱼,

And the knees on the bees,

你是微小但不可或缺的存在,

The flame in my fire stars in my sky,

你是我熊熊火焰中那一抹火光 是我夜空的累累繁星,

I don't know why,

我不知道为什么,

I got so lucky,

我能够如此幸运,

I must have rolled one hell of the dice,

我定已经经历了一次地狱 孤注一掷,

To have you walking into my life,

才能有你走入我的生活,

Lucky me,

幸运的我,

Lucky me,

幸运的我,

And I don't know why,

我不知道为什么,

Honey I don't know why,

亲爱的 我不知道为什么,

I don't know why,

我不知道为什么,

I got so lucky,

我能够如此幸运。

评论 ( 3 )
热度 ( 41 )

© 不昧ne | Powered by LOFTER